I don't have the PRETTIEST face for you to look, i don't have the SKINNIEST waist for you to hold, but i do promise i have the BIGGEST love for you ♥

bace je larh~

perh! exam dh dekat giler! harap2 aku sihat, xkene cirit birit ker, kentut berdarah ker..
niat di hati, nk blajo, nk pandai, tp, ad penyakit lak iaitu penyakit M for MALAZZZ
mlm smlm, aku bru j berniat nk tido awl, coz nk bgon study awal pagi,,
nawaitu dh ad dh nii! tbe2, "assalamualaikum, fatinnnnnn"
arip pulak dtg, asl nye, nk borak sekejap jer, lastly,
teros p0t kt ceri, men gitar, pot ngn abg long,, dorng npk pelik bile aku nk blik awal,
aku ckp la, pagi2 t, aku nk bg0n, nk buat solat tawarih, eh, solat hajat..
otk awk! aku nk wat solat hajat? xder mknenyer,actually, aku nk stdy pagi bute..
aku dh suro imann kejot,,

2.15pagi, Khamis
akhirnye, iman kejut, aku dh bgon, pastu aku ckp kt dy yg aku nk tdo jap, lastly, aku tertido terus~~~~
pkol 4 iman kejut lg, baru la aku bole bang0n.. haha~
  *study nyer x lah seberapa, berangan jek lebih*

aku dipaksa lg~
aku xnk msok sparing larh, adoi, master suro jgk..
i can't do anyting right now~
30.10.2010
aku ad lawan kt T6.
*malasnyer~

* dan akhirnyer ko minx maaf*


    *single!! I lurve single!*
     aku kesian~
     kat org
    yang
    macam
    aku~
    aku.bodoh.terlampau.sayang.status.single.haha. :D