I don't have the PRETTIEST face for you to look, i don't have the SKINNIEST waist for you to hold, but i do promise i have the BIGGEST love for you ♥

Cerita saya cipta :D

Cerita ini tiada kaitan antara yg hidup ataupun yg sudah meninggal dunia ..

Kisah nie bermula mase aku baru pindah kat satu sk0lah perempuan di sebuah daerah yang dulu nye kecil n tak berapa nak maju , tpi skunk dah maju giler ..  mase mule2 pindah ,, aku tak kenal sesape kcuali ade sorang bdk pmpuan .. aku kenal dia pon sbb mak dia kwn mak aku .. bile dh lame aku pot kat sekolah tuh ,, aku dpt lah kawan2 baru .. mmg best ah sk0lah tuh .. then, kebetulan , kat depan sk0lah aku nieh , ade satu sk0lah rendah khas ntok bdk2 laki jek ,,  one day, aku tgh tunggu van kt depan sk0lah ,, pastu , aku terpandang kat sorang bdk laki nieh ,, bdk tuh tgh main lari2 dgn membe dia ,, haha . aku tertarik kat budak tuh sbb senyuman dia .. waaaaa~ cair aku ..
Tak lame tuh , aku dpt tau nama dia ,, mmg aku hepi lah mse tuh ,, then dia sk0lah agama pun same dgn aku(tpi tak satu kelas) aku perhatikan dia dri jauh jek,,nak tego , tpi tk jdik sbb rse nye dia pn tk pndng aku kot ==’. Aku tak penah cite kat sesape yg aku minat kt dia .. haha , tk tau lah nape ..
Zaman dh maju, teknologi pn dh moden .. mse fom 2 , bpk aku belikan aku berokband ..  perh ,, bangga gile aku mse tuh ,, aku pon buad lah FACEBOOK ,, pada suatu hari .. ade budak add aku ,, bile aku tgk budak tuh ,, perh .. rupenye dia ! suka gile aku mse tuh ! haha ,, then, aku tego lah dia kt fb ..hampir  tiap2 malam kitorg chat ,, aku lah manusia yang paling kesukaan mse tuh ,,
Beberapa minggu lepas tuh ,, aku dpt tau yg membe aku syok kt dia ,, perh ,, aku p0n terpaksa lah berkorban ,, korban kan cinta aku yang dah bertaon lame nye .. mamat tu pon penah ckp yg dia suka aku ,, tpi aku buad bdoh sbb membe aku suka kat dia ==’ ,, lame2 , aku pn jarang contect dgn dia .. kitorg pn hampir2 lost contect ,, tapi .. penah lha dia tepon aku guna nombor sepupu dia,, mse tuh aku ajr dia main gitar ,, haha ~  itu last kitorg contect rse nyer ==’
Pertengahan tahun 2011.. dia msj aku , aku pn layan lahh ,, then kitorg borak kat henfon ,  men gitar ,, borak2.. lepas tuh ,, aku ad dgr dia ckp “jom kapel” tpi aku buad2 tk dgr sbb aku tk sure dgn ape yg aku dgr .. aku kata “hah?jam pkol bpe?” dia fikir aku tk dgr ==’ .. haha , lepas tuh , dia luah kan feel dia.. aku mcm tak pecaya ,, rse mcm nk jadik gile aku malam tuh ,, s0, kitorg kapel ,, smpi lah sekarang ,, heppi ending ~
The moral of the story:  bersabar lah dan setia lah menunggu org yg anda suka, cinta n syg  :D
Setiap hari saya berasa lebih bhagia daripada seekor semut yg dapat seguni gula secara percuma J