I don't have the PRETTIEST face for you to look, i don't have the SKINNIEST waist for you to hold, but i do promise i have the BIGGEST love for you ♥

kotak hati

Assalamualaikum , indah nian betul pagi nie(ape seyh aku??)
Entah knp aku rse aku nak cite pasal ape yang ada dalam K0tak Hati aku . hmm , aku sayang dia , sayang gileee ! tapi , aku rasa aku banyak buad dia sakit hati , and aku tau dia mesti ade rse kecik hati dengan aku , aku ni jenis nye ego , nak menang jekk (tpi bile dgn dia aku kalah) ,aku cepat merajuk , hishh , leceh betol ! tapi dia sabar jek dengan aku , hehe . dia lembut orgnye(bukann pondan) , memahami aku, n yang paling penting , dia faham dengan perangai aku , haha . bagus betul dia nie ! sebab tu lahh aku sayang dia gile2 ! yeah , aku suka dia dah lame dahh , tapi aku tak penah bagitau dia pon . haha . malu~ puihhh !  sebelum aku kapel dengan dia , perhh , aku lah Princess Kesunyian , tak de pakwe langsong , henfon pon senyap jekk , tak bebunyik , kedit gerak ntok text membe2 jek , tapi sekarang , hidup aku dah berubahh :D dia dah bagi aku harapan baru untuk teruskan hidup yang dulu nnyer bosan , now ,, dahh colourful hidup aku , kalau dia takde , mcm mane lahh aku nak senyum ? memang lah selama ni aku tersengih sengih , tergelak gelak terpekik terlolong jadah sume , tapi , bile dia datang dlm hidop aku , aku rase aku bersemangat  ! at least aku ade lahh org yang boleh aku cite maslah aku , or ape2 . aku bnyk jgk lahh share cerita dgn dia , bagi aku , dia lah husband(haha!over!) , dia lah pakwe and dia lah kawan baik aku . sepanjang aku dengan dia , dah mcm2 aku lalui(ayat skema siot!) , dia juga seorang yang sangat mengambil berat ! dia dah tau aku aku nie memang bangang gile dalam matematik , so dia dah offer nak ajar aku , hahaha , aku suka kalau dia ajar , baru semangat nak study math ! dia ajar lembut jek , aku faham , aku suka cara dia ajar aku :D yang paling aku suka sangat (yg nie aku menge-Dog okey?) bile ada alien mane tah mintak tolong dia ajar alien tu matematik :D HAHAHAH . over all , aku happy sangat dengan dia , I can see light in a new life with him (sori bahasa org putih terabur lah sial) . haha .
Eh, bantal dah memanggil aku . Sekian .
“I love u for today, tomorrow , the day after tomorrow and always, hope that our relationship last long :D “