I don't have the PRETTIEST face for you to look, i don't have the SKINNIEST waist for you to hold, but i do promise i have the BIGGEST love for you ♥

updated

assalamualaikum .
aku tak suka hari AHAD . dia dah nak balik asramaaaa ! dia suro aku update blog , hmm . takpe2 , demi dia , aku sanggup . hee~ dah 3 bulan lebih kitorg couple . harap2 kekal lama !!
yeah man ! i really2 love u ! semalam kitorg borak tah sampai pkol bape tah , tapi best . even smpi dah tak tau nak cakap ape lagi . hihi . tapi aku selesa dgn dia . ishh . nak kuar lagi ! alaaaa~ dia balik dua minggu sekali . perhh . sunyi siot nanti . henfon aku konfem senyap jek . perh sedih siot . dah , aku tak tau nak ckp ape lagi . last word  LOVE U SOO MUCH RIDHWAN AHMAD !!!! blajar rajin2 , jgn curang2 , haha . yg jgn curang2 tu penting yerh ? harap maklum , sekian terima kasih .

*maafjikaakumerepek*

lolipop tu , saya simpan lagi :)

suka benda ni . haha