I don't have the PRETTIEST face for you to look, i don't have the SKINNIEST waist for you to hold, but i do promise i have the BIGGEST love for you ♥

wedding :)

look at the sky,
can you count how many stars are there ?*saje buat tambah-tambah

assalamualaikum dan selamat sejahtera , salam satu malaysia serta selamat petang kepada semua blogger .
today, aku nak ceramah  cerita pasal wedding. aku tau tak sesuai lagi untuk umur aku yg baru 15 *16 to be nak cite pasal kawin --'
but, tadi aku tgk album ank kepada org cina sebelah rumah aku, aku panggil dia Aunty jek sbb aku tak tau nama dia. fuyooo . lawaa siakk ! tgk gmbr2 wedding tu , haishh . gembira jek aku tgk pasangan tu. bagus lah kalau mcm tuh. jgn lepas kawin tak sampai sebulan cerai berai pulakk *mcm artis2
aku pelik betul tgk artis2 malaysia sekarang, kawin buat majlis bagai nak gila , panggil media, buat liputan sana sini, kalau bole sampai Tv indon pon dia nak siarkan pasal Wedding dia tuh. buat majlis punya lah besar besaran, tapi .. tak sampai sebulan dah cerai . entah ape sebabnya.tak faham aku*mmg malas nak faham kan

DSLR D3100 *nak awak sangat !


teringat IWAN
thank you :)
IMY <3

dear Mr.RA,
mcm dah lama tak berbual dgn awak. oh. awak busy kann ? banyak hal kat asrama, tu la, sape suro awak gatal2 pergi masuk pertandingan macam2. kesian saya --'
henfon awak rosak. shit .paling lawak bile awak dpt tau rupa-rupanya henfon abg awak tu same dgn henfon saya :)
*henfon buruk
hmm. takpe lah. walau macam mana pun, saya tetap sayang awak !