I don't have the PRETTIEST face for you to look, i don't have the SKINNIEST waist for you to hold, but i do promise i have the BIGGEST love for you ♥

Countdown 2012 :)


assalamualaikum :)
Blog ni tempat luahan perasaan kan  ? so sukahati aku lah nak tulis ape pon -.-
Peace (Y)
first of all , aku nak explain kenapa aku letak gmbr Countdown 2012 tuh . hmmm . lagi beberapa hari jek , dah nak masuk tahun 2012 . aku takut . okay takut gila -.-
daripada sekarang aku dah start kumpul semangat supaya aku tabah menghadapi semua dugaan dan cabaran yang aku bakal hadapi :]
next year . aku dah kena start belajar rajin gila2 and fight for SPM . start daripada 9.1.2012 , aku dah kena start hidup dengan tabah gila . dia mungkin  memang pindah JB -.- aku kat sini , berseorangan . tapi tak kira mcm mana pun , dia tetap ada dalam hati aku :) 
mana boleh lupa kan dia , dia selalu nyanyi untuk aku masa aku nak tidur , selalu ada time aku sedih and time aku perlukan someone untuk share something and selalu buat aku ketawa :)
tahun depan mungkin jadi tahun yang paling mencabar untuk aku . aku cuma harap , dia dekat sana takkan lupa kan aku kat sini. aku kat sini sentiasa doakan yang terbaik untuk dia , sentiasa tunggu dia and sentiasa sayangkan dia . 
HAHAH . aku suka gila time dia nyanyi . tadi dia nyanyi "menatap indahnya senyuman di wajah Fatin "
aku rasa terharu gilaaa . ada lagi bnyk dia nyanyi . tapi maluu nak bgitau bnyk2 . hihi *aku gedik


                                                                                                   


                    


R is for Ridhwan :)


Nikon  D3100:)
not longer , it will be mine :)

yang ni aku lukis sendiri okay -.-
♥