I don't have the PRETTIEST face for you to look, i don't have the SKINNIEST waist for you to hold, but i do promise i have the BIGGEST love for you ♥

Sister ♥

                                   Assalamualaikum 

hehe ! aku sayang gilaa lah kat akak aku Azira Jia  sebab dia tolong editkan Scrollbar, Background and Shoutbox aku yang agak buruk lah kan sebelum ni --'
aku rasa dia tak tidur semata mata nak buat aku(adik kesayangan dia) gembira ♥ 
hehe :) rasa nak sengihh jek sepanjang hari ! dah lah rindu kat dia :') yelaa . da lama tak Manja-manja dengan dia . hekhek . Akak aku ada boyfrengg . HAHA . kepada boyfrengg akak aku iaitu DE jangan kau mengada-ngada nak sakitkan hati AJ . memang aku sagat kau nanti --'

ekcely aku lagi tua dari dia . sebab aku lahir bulan 1 . dia lahir bulan 12 . tapi sama tahun (1996)
tapi disebabkan dia lagi matang dari aku , and selalu jaga aku kat sekolah
so aku panggil dia AKAK  :)

AJ and DE :)
semoga kekal bahagia  <3

*kepada budak-2 BFF*konon//Buddies  , jangan jeless aku tak post pasal korang.hekhek . imya <3