I don't have the PRETTIEST face for you to look, i don't have the SKINNIEST waist for you to hold, but i do promise i have the BIGGEST love for you ♥

problem2+soal hati ? wekkkk!!!!!!!!

today ,, aku bukan nk cite psl problem aku ,, tp problem org lain = ='
aku pelik lha dgn ddc nie .. ape yg dorng nk gado2 ? korng ,, pliz ah beb ,, tak yah lha tacink2 ..
kiter sume member , tk kan dgn member pon tk boleh nk  bertolak ansur
aku harap , korang berbaik baik lah .. tk mau gadoh2 lagi .. tak best lah ..
 kalo ada masalah , bincang baik2 .. dengar penjelasan org lain .. aku menulis bnda nie bukan untuk menganjing sesape .. cume nk bitau ape yg aku rase .. kalo tk suka dgn ape yg aku tulis ,, boleh beritahu saya di sekolah ..
saya tk kisah kalo awk marah saya .. sebab kite kawan ,, saya openn minded .. saya tk kisah ape org nk kata ,,
k lha der ,, aku p0n nk mintak maap jika ada salah silap yg aku buat dgn korng ,, aku rse aku bnyk menganjing kot .. k .. kalo tk nk maap kan saya tk ape ,,, saya maap kan awk ..


                                            * s0al hati saya*
 
aku ade lah suke kt sorng budak nie ..
aku rase aku juz bertepuk sebelah tangan jek ..
nk tau knp aku suke dy ? haha !
pada aku lah , dia nie , mahal ..
nk tau knp aku ckp dy mahal ?
sbb aku rse dy tk murah !! haha!( tak lawak pon)
dia simple jek ,, comel juga(pada aku)
cehh!! haha !
waloapepon ,, aku tak kan terhegeh hegeh dkt dia ..
s0 , biar lah aku simpan jek feel aku nie .. ho0.
bile dh smpi mase t aku bitau lah dia .. oke?
nk tau sape dia ??
nk tau ???????
nk tau ????
nama dia 113918 8126917..
cari lah sendiri  !!!
hahah !

 kalo budak yg aku mksod kan nie baca blog aku , aku cume nk ckp satu bnda jek ,,
"kalo ko tk suka aku ,, tk pe ,, aku terima dgn hati terbuka ,,
tapi kalo suka aku(haha!perasan) cepat2 lah mesej saye yerh ? hhaaaa!"


* 143 * saya suka awak ,, awak suka saya ? kalo tk suka tk ape ,, saya redha jer .. sy tk marah pon .. :)

walopon ramai yg usha aku ,, tp aku tetap nk usha ko jugak .. ko jek yg jual mahal .. aku tau lha aku tk cantik



aku rase ko still sayang lg kt ex ko to0 .. dy kan lawo .. lg perfect dari aku . aku redha ~

sampai disini shj aku mencoret kata2 ..
sekian , toceh2  =]