I don't have the PRETTIEST face for you to look, i don't have the SKINNIEST waist for you to hold, but i do promise i have the BIGGEST love for you ♥

Aku punn jadi mangsa Tag :'(

Assalamualaikum semua :'(
aku terkejut gila -.- sebab aku tiba-2 kene tag dengan Fairuz Shafizah Aznan untuk buat benda ni . HAHA -.-
tapi aku tgk benda ni macam seronok so aku joinn lahh :)

ini syarat-syaratnya :

  • You must post these rules. Each person must post 11 thing about themselves in their journal.
  • Answer the question the tagger set for you their post. And create eleven new questions for people you tagged to answer.
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  • Go to their page and tell them you have tagged him/her.
  • No tag back.
  • No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this" You legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have tagged 11 people

dah baca ? okay cun ! 

11 benda pasal aku yg rahsia sangat*konon :
  • aku suka puji orang lain dan suka kutuk diri sendiri . kalau orang puji aku cantik aku akan cakap "takde maknenye" tapi sebenarnya dalam hati aku, aku kata "aku tau dah aku cantik,terima kasih la puji" .
  • aku suka tengok perempuan yang cantik-2 then aku stalk dorang then aku cari kekurangan dorang bila aku dapat aku akan rasa puas hati :0
  • aku tak reti masak maggie dan benda2 lain kecuali telur goreng -.-
  • masa aku darjah 6 aku dgn member aku pernah bagi surat kat orang yg kitorg suka, aku teruja gila bila surat member aku dikoyakkan manakala surat aku dia simpan :)
  • aku paling benci basuh pinggan dengan sidai kain,tapi inilah yang selalu aku buat -.-
  • aku suka beli komik and DVD anime Jepun, sekarang komik aku dah banyak gila .
  • aku kedekut air mata tapi aku cuma akan nangis sebab Dia sorang jek
  • aku kuat tidur, dekat mana2 pun aku boleh tidur, pada suatu hari, aku pergi tusyen naik moto , disebabkan angin banyak gilaa and sejuk, so aku tidur ats moto -.- 
  • aku pandai main gitar, aku pandai melukis and aku ada Blue Belt dalam tekwando , aku selalu masuk Competition and selalu sangat dapat pingat Gangsa tapi aku tak pandai dalam pelajaran -.-
  • Aku caring, mengambil berat pasal orang lain, dalam kata lain, aku ni Busybody -.-
  • aku ada boyfrenn nama dia Ridhwan Ahmad <3
-okay, aku sampai sapu minyak cap kapak kat kepala sebab pening fikir pasal diri sendiri -.-

inilah masa yang aku tak nanti-2 kan -.- iaitu sesi menjawab soalan -.-


1. Nama siapa? nak kenal boleh? Hihi.
-Nur Fatin binti Norazlan. nak kenal ? HAHA . maii sini letak nombor teponn .

2. Nama current boyfriend. Hihik.
-Ridhwan Ahmad <3

3. Tulis nama bestfriend. 
- Azira,Scha,Iman,Atun,Bella,Myra,Farra,zatie,Daya
-budak2 Vengix's

4. Pernah jatuh dalam bilik air tak? Sakit tak?
-Pernah , kepala terhentak kat dinding, best gilaa . tak sakit punn .

5. Pertama kali jatuh cinta pada umur berapa, dengan siapa?
-  umur 10 , Ridhwan Ahmad <3 

6. Berat dan tinggi sekarang? Fufufuffufuu.
-tinggi : 147
-berat: 38kg

7. Pernah kena marah tak dengan mak abah? Kenapa? Ceriteww lahh dengan kitewww.

-pernah . sebab kuat tidur .

8. Lagu paling korang suka.
- Semua tentang Kita 


9. Ceritakan sejarah sekolah anda. Hikhik. Dari tadika, sampai sekolah rendah,menengah, Sampai kerja pun bolehh.
-tadika : aku suka main tanah liat
-sekolah rendah darjah 1-3 : aku pemalu dan pendiam
-sekolah rendah darjah 4-6 : aku tak tau malu dan kepoh
-sekolah menengah Fom 1-3 : aku hipokrit kat sekolah


10. Bayangkan bangun tidur anda dekat tempat lain. Apa ada buat? Buat karangan doploh ribu perkataan :D
-cari semula tempat tidur asal -.-


11. Nak kawin nanti umur berapa? Kenapa? Jemput lahh kitewww ehh? :D
- sekarang pun boleh . HAHA . tak lah , erm , tak sure la bile . bile da kaya nanti kot , jemputt laa dtg :D


Done !! sekarang turn korang okay ? :)



  1. korang pernah kentut kuat-2 depan orang ramai ?
  2. korang suka colour apa ? dan sebab apa korang pilih colour tuh ?
  3. siapa yang korang benci dalam hidup korang ?
  4. apa pendapat korang tentang budak-2 yang nerd and pendiam ?
  5. korang rasa korang gedik tak ?
  6. korang rasa kenapa lelaki tak minat Greyson Chance and Justin Bieber ?
  7. kalau dipaksa makan petai dgn belacan , yang mana korang pilih ? pilih cepat !!
  8. korang hafal tak nama penuh Perdana Menteri kita yang ke-7 ? nyatakan nama penuhnya .
  9. list ex-boyfrengg korang . sila sertakan nama .
  10. antara Aaron Aziz and Justin Bieber , korang minat siapa ? dan mengapa ?
  11. korang minat skuad Harimau Muda ? siapa yang korang paling minat kat dlm team tu ? nyatakan nama dan mengapa . 
okay done ! pening kepala aku berfikir semua benda2 nih . nasib baik aku bagi korang soalan senang-2 jek.sekarang kite tgk siapa yang Bertuah :))


The Lucky Person :)


korang jangan marah okay , saya cuma menjalankan tugas jek . korang punn kene buat benda nih ! kalau korang rasa nak PMR or SPM korang dapat 8A or 20A -.-
HAHA <3 Good Luck akak2 and adik2 :) kbai .