I don't have the PRETTIEST face for you to look, i don't have the SKINNIEST waist for you to hold, but i do promise i have the BIGGEST love for you ♥

Candid Time Contest :)

Assalamualaikum :)
aku rasa blog aku telah di-tag oleh kak Shaz untuk masuk contest ni -.-
cuma aku pelik siapa kak muna tu -.-
tak ada pulak link blog dia, cemana nak follo kan ? --'

Syarat;

  • Wajib follow blog muna supaya senang untuk mengetahui perkembangan contest ini
  • Buat satu entri tentang contest ini bertajuk 'CANDID TIME CONTEST'
  • Letak banner dekat atas tu dalam entri yang korang buat .
  • sertakan satu gambar 'CANDID' korang . tak kisah beramai ramai atau individu
  • Tag 2 orang dan wajib inform dekat diorang tentang contest ini

The Best Buddies Ever :)

Dear Friends , aku sayang gila kat korang tau . sekarang cuti , haihh, rindu~
aku cuma harap yang kita akan kekal and sentiasa bersama tak kira susah dan senang .
love you all ;')


Lucky Person :)

kbai <3