I don't have the PRETTIEST face for you to look, i don't have the SKINNIEST waist for you to hold, but i do promise i have the BIGGEST love for you ♥

fewittttt ♥

Assalamualaikum 


okay best gila hari ini . Iwan datang rumah aku . hikhik . kitorg main gitar :)
dia merajuk dgn aku . haha . comel gilaa !! geram gila tgk pipi dia . lepas tuh aku cubit :)
HAHA -.-  then makan karipap, makan durian . HAHA -.- 
lepastu main lukis2 dkt blackboard kecik . mula-2 aku lukis kitorg dekat tepi pantai , lepastuh dia tambah , ada sorangg budak kecik tengah pimpin tangan iwan and aku pulak tgh tolak kereta sorong(ada baby dlm tu) HAHAH -.- aku rasa gilaa-2 heppy masa tuh :D
then lukis lagi , aku lukis kitorg tgh tengok matahri terbenam sama-2 . hihi . 

aku lukis balik .
using "paint" :

my dream family :)








HAHA . gila hebat aku berangan . okbai -.-

#iloveyouboyfrengg