I don't have the PRETTIEST face for you to look, i don't have the SKINNIEST waist for you to hold, but i do promise i have the BIGGEST love for you ♥

memory 2011 ..

Assalamualaikumm :|



yang sebenarnya kann . aku tengah sedih gilaa . mula- mula aku nak pergi Jamming . masa tu pukul 2 ptg, aku dah siap2 dah ni, semangat gila nak pergi , siap pki baju gambr gitar lagi . mak aku sah start enjin kereta dah . tiba2 bapak aku balik ,tanya nak pergi mana , mak aku kata nak pergi jamming, lepastuh kann , bapak aku tak bagi . perhhh . takpe lah , dah biasa sangat da hancur harapan,sakit hati semua ni, takpe2 tak sedih punn akuu (ekceli sedih gila) -.-

topik :


2011 makin tenggelam , 2012 makin timbul . haihh . 2011 ni best gila (agknya la). aku akan rindu tahun ni . yela kann , banyak benda yang aku tak sangka berlaku dalam 2011 .
malas lah nak taip panjang2 . letak gambar je lah .
ihikk <3
16.5.2011 hari paling bersejarahh gilaa siott !
benda yang paling aku tak harap aku dapat , finally dapat jugakk :)


finally :)
Talentime :)


ahakk ! bergaya betul kitorg :)

dating <3

masuk fashion show


aku pakai tudung  pink tu :)

aku juara masa ni .
haha . dapat no.1 masuk fashion sho
w . dah lah first time masuk . haha .
bangga gila aku .



aku pelikk masa niyh .

pergi JB <3


dalam toilet <3

raya <3

weddingg <3

family :)

pergi buka puasa dengan Boyfrengg <3

tengok lahh tu baju siapa <3
hekhek . dpt pakai baju dia :)

spend time dengan Dania

dating lagi <3
eheh . guitarist *konon
masuk Kluang International Run dgn Imann :)

mercu tanda Kluang .

masuk Talentime . haha . 
rajin lepak kat rumah Aton :)

raya posing kat depan rumah atok :)

masuk kawad kaki .


happy even kalah .
dapat no.2 je -.-
bersama seniorr :)



masa ni hari guru , aku berebut nak huruf R ni . hihi

selalu hang-out dgn Yaya Affens . rindu pulakk kat dia :')

lepak dengan Vengix's .
selalunya posing2 mcm ni lahh -.-


entah ape lah aku merepek . takpelah , enjoy :)