I don't have the PRETTIEST face for you to look, i don't have the SKINNIEST waist for you to hold, but i do promise i have the BIGGEST love for you ♥

Ombak Rindu :)

                                                         Assalamualaikumm :)

oh man ! best gilaa hari ni ! okay , start dari petang , aku pergi Karnival ape tah kat tepi KP tuh . then pergi KP ,
beli cake . teringat pulakk dekat boyfrengg tersayangg 
so aku punn beli kan lah cake untuk dia . siap ada teddy bear lagi tauu :')
lepastuh , aku pun perrgi lahh cari rumah dia . aku datang rumah dia bagi hadiah dengan cake tauu takk ! nampak tak aku romantik kat sini ? >.<
lepas aku dah balik tu , henfon aku berbunyik . dia ajak tengok movie :)
so siap2 lah , pukul 8 mak dgn ayah dia dtg rumah aku , kitorg pergi satu kerete , sebelum gerak tuh , bapak dia berbual ape tah agaknya dgn bapak aku -.- haha
lepastuh kann , masa kat dalam kereta  dia , aku ternampak dekat henfon vampire kita nihh , ada gambar Farina Fonseka ! >.< ! kantoiii :)
bila dah sampai KM , terus  pergi beli tiket . lepastuh , pergi jalan2 dekat karnival tuh , then kitorg patah balik and nampak Merpati Putih dengan angah and uncle (aku tak tahu nama dia) .
aku laparr , so kami pergi mencekik kat Roibo :)
main suap2 lagi tauuu  HAHA ! 
lepas makan , kitorg tgk la cerita Ombak Rindu tuh :)
tak sedih langsung -.- aku takk menangis langsung --'
bila dah habis tuh , kitorg punn balik , masa balik merpati putih yg hantar , sebelum tu kitorg lepak dekat kedai makan . Iwan order air Epal susu . cawan yang kitorg pakai tuh , besar gila ! kitorg share lah sama2 :)
baru Romantik 
sambil2 tu melayan merpati Putih dengan boyfrengg dia . hehe .
kelakar gila . merpati putih memang sporting gila !! :D
hihi . then dorang hantar aku balikk , balik pukul 1.00 pagi . haha .
 okay , over all hari ini hari best gila ! terima kasih kepada penaja tiket dan makan kat Roibo iaitu Ridhwan Ahmad  bie iloveyou     ! muahhh3 ! 
  thanks jugakk kat penaja kedua kita iaitu Merpati Putih :) kerana sudi menaja saya minumm dan makann :) 
  terima kasih semua :')

balik je terus amek gambar :)
baju sejuk purple tuh , boyfrenn saya yang punya,
dia suruh simpann :) hekhek
sayangg youu <3



ombak rindu :)


   #iloveyoubie